konfirmation? nejtack.

 

tiiisdag. outfit-
mörka jeanslegging, gina tricot.
grå typ polotröja elr ngt. vet inte vart jag köpt den, hittade den när jag rensade ur garderoben.
ingen hårförlägning idag, jag orkar inte med den mer.
hjälp mig, ska man sluta använda den helt?

skolan var seg, carro var inte här idag heller. men idag har jag iaf vart på lite bättre humör,
och min saknade överskottsenergi är tbx. nu kan jag skratta åt allt igen, hihi.
annars vare jobbig sag som fan idag, typ ingen rast elr ngt ;s.
men iaf så hade jag första gitarrlektionen idag. gick väl hyfsat, haha min lärare blev värsta förvånad när jag redan kunde alla ackorden, stavning.
efter skolan tog jag och johan skolbussen till stale, för den där jävla konfirmationen.
haha efter första gången, har jag redan bestämt mig. jag hoppas av direkt,
dt där var första & sista gången asså.
halv fem var dt äntligen slut, ppappa hämtade mig, och jag fick skynda mig hem, och stressa, typ en halvtimma senare åkte vi till träningen. soft
sen hem & dusha, nu sitter jag här, borde plugga, typ 4 sidor engelska att läsa..
men gör dt sen, elr gör dt när jag har gått och lagt mig elr ngt, annars kmr jag bara sitta & stressa och inte läsa noga. haha ska van försöka få bra betyg, men med tanke på att ingen lärare gillar mig från sjuan, och jag int evar med spc mkt då, kan dt bli svårt :(.
aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0