3 september

blä på bilden.

dagens kläder blev typ mmjukisbyxxor, tröja från gina, och vit sjal, som jag råkade hitta.

skolan började med gympa, vi gjorde typ skidskytte elr ngt hette dt, fast vet inte vrf dt hette så.

typ asjobbigt iaf, orkar inte ens förklara vad man skullle göra ^^-

sen typ sånglektion a'.

sen typ massa tråkiga lektioner & bläää.

slutade tjugo över ett, så jag, frida & carro var på gymmmet, fast fler först men dem gick.

hahha shiiiit, vad vi är bäst, mera säger jag nte (a.

sen efter skolan , blev dt typ data. sen träning.

precis näre börja regna också, jippie asså.

fast ganska kul ändå. gott lerig var man ju efter. (y

nu sittter jag här. och jag måste verkligen komma på ngt kul att skriva om, ingen läser bloggen längre ;(.

pluus att jag gjorde en ny header igår, men helvetet funkar ju inte:(.

blä på dt, jag var faktisky glad förrut, men nu är jag lika depp igen .

blää.

jaja. puss


Kommentarer
Postat av: Suss

så söt=)

2009-09-04 @ 14:14:24
URL: http://lgren.blogg.se/
Postat av: julia berndtsson

finaste

2009-09-04 @ 22:24:06
URL: http://juliabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0