typ godmorgon?

sitter här hos carroälskling.
kom hit igår, och hon har kryckor :o.
hon smsa mig igår och sa att hon hade vart på sjukhus , blev typ asrädd, hon hade ramlat av hästen.
uuuush :(. så typ städa hennes rum och damsög oså igår, haha.
sen kom rasmus,anton och emil hit igår. så kollade vi på film.
typ bad boys elr ngt, minns inte. myyysigt (a'
fast vi hann alrdig se klart på filmen, för dem skulle hem. minns inte riktigt när men typ strax innan tolv kanske.
carro var så himla tröttt, för hon hade ju typ fått massa tabletter för att hon hade så ont, så vi gick och la oss när dem hade gått.
idag vaknade jag typ tidigt, men carro vaknade vi elva elr ngt kanske, minns inte, så åt vi typ frukost, med linus och felix, haha.
nu sitter jag här och carro hoppar runt på kryckor..
sen blire match också, mot strömstad, dem tar vi vafan.
hemma match kl. 17.00 så kom och kolla :).
pusss

Kommentarer
Postat av: carolinee

haha, du är min personliga slav :)

men jävla kryckor asså ;s



älskardig<3

2009-09-06 @ 16:44:31
URL: http://ccarruuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0