träning snaaart :)

sitter här i fotbollskläder. ska träna om ett tag.
värsta soft i skolan idag, typ fyra lektioner.
slutade tjugo över ett.
men stannade kvar i skolan. & jag och robin är typ tsm igen :).
grattis kanske?
tog bussen hem, kvart i tre. kmr hem, och nu är ellen & tvp tyskar här, för ellen & matilda har typ två tyskar tsm elr ngt. ahah satt typ och åt med dem, så dem ska typ vara här hela helgen, men jag ska till mamma imorrn så spelar inte mig så stor roll ^^
nu är klockan 16.36 & fem ska jag vara hos lotta, så åker jag med henne till träningen. för tyskarna ska med och kolla på vår träning, så bilen härhemma är typ full, så dem slänger ut mig, haha;o
dagens outfit kmr senare :).
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0