torsdagen.

tjooo. typ torsdag idag.
ganska soft ändå. typ första lektionen gympa, gjorde ingenting, för det spöregna, och dem flesta var ute, och lärarn vet jag inte vart han tog vägen.
sen hade jag gitarrlektion, och sen minns jag inte vad jag hade för lektion.
sen typ lunch. och tillsist matte, haha och då okm ngn lärare och hämta mig & lizette.
så fick vi sitta och snacka om ngt bråk med ngn mihan.
haha ngn random jag inte känner, som lizette bråkar med.
haha, men jag var iaf inte inblandad, men jag fick iaf sitta där i 20 min och lyssna när dem och lärarna snacka.
när jag gick därifrån hade vi slutat för dagen. tjugo över ett. soft då'
typ satt i cafét oså tills bussarna kom, kvart i tre, för jag är så himla lat & orkar inte gå hem. :$
efter träningen gjorde iaf jag och matilda mat, makaroner & köttbullar om ngn ville veta.
sen gick jag till caroline, och sedan åkte vi till min träning, och carro kollade på.
nu sitter jag då här, nyduschad & just ätit.
överväger att se på idol, men jag har ändå inte kollat på det innan, så .. vrf göra dt nu.
haha så jag blir nog kvar här vid datan ett tag till. ska bara städa undan lite på mitt rum & göra hemkunskapsläxa nu
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fin blogg du har :)

2009-09-24 @ 21:01:30
URL: http://pelonochnatta.blogg.se/
Postat av: Walentin

grrr ;)

2009-09-25 @ 23:24:28
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0