tisdag, 22 september.

hallå bloggläsare.
idag var värsta seg dag i skolan, haha fy säger jag bara.
typ inte en ända rast elr ngnting.  & bara sega lektioner, menmen, bara tisdag.
haha & på svenskan skulle alla gå fram och berätta om ngnting för klassen, fick typ välja vad som helst.
men jag kom ite på ett skit, så hannah, typ lärarn sa att jag kunde snacka om munkedal.
haha ajo, jävligt lyckat blev dt..
slutade kvart i tre som vanligt. när jag kom hem pluggade jag.
glosor är gt jag har riktigt svårt för asså, hur ska man lära sig dem;o
sen vare träning. haha var på världens cphumör asså.typ dampa hela träningen xd.
träningen sluta sju & pappa hämta oss, men han är brandman, för er som inte visste,
och då fick han larm, så vi fick gå hem från stationen typ. jaja
vi gick hem, oså dushade oså. & nu har jag just käkat. macka (y).
imorrn ska jag med robin hem. hihi mys
dagens outfit kmr snart,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0