tiiiiisdag.






höhö. sitter och lyssnar på simple plan - i cant wait forever.
inte för den är jättrebra, men mera för att den påminner mig om när du spelar den..
vet.. jag sa att jag skulle gå vidare, menmen, jag jobbar pådt.

idag var jag fan damp i skolan, överskottsenergi somfan.
men folk kanske märker att jag försöker attt inte vara lika depp längre ^^
efter skolan blev dt träning, blä på den.
för jag hade mensverk, & vi fick träna på den nya, dåliga,äckliga planen.
blä på dt. ochjag ramla i en stor vattenpöl, så blev ju fan blöt hela lillla mejj.
nu är jag iaf hemma, :)
& förlåt till er jag skriver med på msn. lite damp just nu :$.
hihihihi.
imorrn har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0