tiiidsfördriv.

KILLAR:

en kille som har samma humor som dig: johan.
som gör dig glad:  mååånga :)
en kille som du tycker om: många.
en kille du tycker har skön stil: typ många där med :)
din bästa killkompis: typ sludden kanske
en kille du saknar: joachim.
en kille du ser upp till: alla som är längre än mig, så typ, alla..

SENASTE
Personen du kramade?: minns jag inte
Personen du tänkte på?: rasmus :)
Personen som sov i din säng?: jag
personen du skrev med på msn?: robin
Personen du var med?: matilda
Djuret du köpte?: öööh, vene?
Maten du åt?: pannkakor
Gången du spydde?: minns inte
En kompis du saknar: många
En kompis du älskar riktigt mkt: dem närmsta
Din bästa kompis: många.
En kompis du glidit ifrån: finns många..
En kompis du kommit nära: många där med (a.



RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover?
nej
Vem såg dig senast naken?  hemliht (a'

Biter du på naglarna?  nej
Har du kysst en polis? nej
Har du någonting att dölja? ja
Kan du baka bröd? nej haha
Vet du hur man frostar av en frys?  vad är det?


UTSEENDE
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: bruna
Längd: för kort
Skostorlek: 37-
Ålder: 14

VEM
vem är i rummet med dig? matilda
Vem fick du senast sms av? fina
vem tänker du på nu?  hemligt
pratade du senast i telefon med? minns jag inte
vems hus var du senast i? mitt , annars carros.
vem önskar du var med dig nu? ...
vem är din favoritsläkting? lars & vincent :)
vem i din skola går dig mest på nerverna? ska vi ite säga här..


VAR
var går du i skolan? kungsmarksskolan
var är din telefon? framför mig
var är din mamma? jag vet inte?
var sover du?  i min säng?
var handlar du mest?  olika
var fick du tag i tröjan du har på dig nu?  hm
var åkte du senast bil?  vet ite


VAD
vad åt du senast? pannkaka
vad drack du senast? miiiilk
vad är det för färg på dina byxor? svarta leggins.
vad är den närmaste saken som är blå? min camera
vad gillar du mest med skolan?  håltimmar.
vad har du på fötterna? svarta sockar.
vad är din favorit färg? vet inte
vilken film såg du senast?  minns inte
vad hör du just nu?  matilda


HAR DU NÅGONSIN

sovit i en annan säng?  ja
hånglat på en bio?nej, är typ aldrig på bio
tyckt att din kusin är het? nej
kört över hastighetsgränsen? nnej
målat om ditt rum?  nej inte jag , men ah
dansat framför en spegel? ja
dumpat någon?  ja
hoppat in i en bil med folk du just träffat? inte vad jag minns
smugit ur ditt hus?  jag vene
haft känslor för någon som inte känt detsamma?  har nog hänt..

älskar eller saknar någon nu?  ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0