tidsfördriv, jag har tråkigt ;(

TJEJTEST:

OM JUST DIG


FULLSTÄNDIGT NAMN: sofia nathalieh pahlenstam hallsten

FÖDD: 6 april 1995

BOR: munkedal

SMEKNAMN: natta typ.

INTRESSEN : fotboll , musik & kompisarna

SKOLA: k-mark


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD


SAKNAT NÅGON:  JA ! 

ÅNGRAT NÅGOT:  ja .

LJUGIT:  inget spc jag kan komma på.

SVIKIT NÅGON: känns som jag kmr behöva göra dt snart.

KÄNNT DIG SÄMST :  ah

GRÅTIT: ohja

SKRATTAT : har väl hänt men inte lika ofta som förr..

VARIT SJUK:  nej

VARIT UTOMLANDS:  nejj

TRÄFFAT NÅGON SOM DU SMSAR MED: - haha ja?


KÄNSLOR


GRÅTER DU OFTA: väldiiigt ofta

SKRATTAR DU OFTA: ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött & ont i huvet.

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: rent ut sagt skit.

DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: har hänt, men dt var längesen

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:  ohja


KÄRLEK


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: kärleken har vart riktigt hemsk denna månaden, men dt börjar gå uppåt nu.

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: inte på riktigt isf .

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: eh?

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ite längre,

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: ja .

OM JA, VEM: hemligt änså länge.

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: en , elr just denna måndaden är dt ju ingen, för dt har just blivit ny månad typ.

ÄR DU OSKULD: nej

OM INTE, MED VEM: -

HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN : ja

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja

VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: typ olika

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: eh båda typ?

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:  lång, fast jag är väldigt kort men ändå (a

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spela roll .

UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett vaffan

ÖGON FÄRG: bruna

LÅNGT ELLER KORT HÅR: kooort ;(

SNYGG ELLER FUL: ful

NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: haha. nej

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha ja, men jag gissar på att dt har vart oseriöst

HAR DU LÅNGA NAGLAR: rätt så

SMINKAR DU DIG:  ja

VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ?  -  nejj


Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack =) din är också fin!

2009-09-08 @ 21:33:29
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: emma

tack :) din är också fin :)

2009-09-08 @ 21:39:49
URL: http://emmaaaqwiberg.blogg.se/
Postat av: Maria Norberg

Sv: Tack så jättemycket! :) Din är också väldigt fin måste jag säga :) Ha det så bra! :D

2009-09-09 @ 11:17:25
URL: http://maaarianorberg.blogg.se/
Postat av: elise

hhhey! fin blogg! :)

kolla in min.

kram!

2009-09-09 @ 15:55:43
URL: http://elisehallberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0