skolmaten? tummen ner asså.

chachaa bloggen. haha nej skoja bara.
hallå bloggen :)
& förlåt för dålig uppdatering igår, blev ingen data för mig igårkväll.
iaf var jag hos amanda igår, som ni kanske läste i mitt förra inlägg.
först skulle jag ta bussen tjugo i tolv, men.. jag missade den.
såå jag gick till emelie och var där i typ tjugo min kanske, sen tog jag nästa buss till kungshamn.
halv ett gick den. var framme typ halv två, då kom amanda och mötte mig på cykel, så drog vi hem till henne.
typ gjorde ltie olika. senare typ lite efter fem drog vi till fritidsgårn & träffa folk. haha sjukt sköna folk måste jag säga. där var vi tills min buss kom, tjugo över åtta.
jag var hemma typ halv tio, pappa hämta mig på station.
sjukt rolig dag!

så var min dag igår.
& idag har jag vart i skolan. sjukt tråkigt. fast sluta tjugo över ett idag, så ganska soft.
nu har jag just käkat, med julia,matilda & moa. elr ah för en halvtimme sen kanske. haha
och snart äre bortamatch mot hamburgsund. tjejer nu tar vi dem !

& ngt jag måste klaga på idag, är skolmaten. fyfan. tummen ner för den asså.
vill dem att vi ska svälta elr , fy för skolan, segt att vi måste gå dit, men då kan vi väl iaf få mat som är ätbar elr.
haha ;s.
allti från mig.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0