onsdag.

hellluuu.
idag blev dt, chinos & vitt gina tricot linne.
har ingen bild. sorrry..
ingen hårförlägning idag heller. ska fixa bättre, sparar faktiskt pengar till och med (a).
aja. tyå asseg dag i skolan idag, as always.
carro kom till skolan idag, så jag har vart hennes slav, igen. men sånt gillar vi (y).
för er som inte vet går hon på kryckor.
efter skolan tog jag bussen hem, tog ett äpple och gick ner till frisörn.
nyklippt dåva, riktigt skönt asså. har ingen bild tyvärr.
men likadant som innan fast lite korrtare bara, ska ju dessutom ha i hårförlägningen också så.
sen kom jag hem typ kvart över 4, och sen dess har jag typ ite gjort ngt ;(.
typ vart med matilda, och sett på tv lite.
sen typ dusshen & nu datan.
allt från mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0