måndag.

hallå älskade bloggläsare.

matchen igår var skit asså.
loosa riktigt jävla stort. men på lördag möter vi kungshamn tror jag, och då tar vi dem.

efter matchen igår åkte jag hem till mamma, såg på film på kvällen, gick och la mig tiidigt.
idag var skolan jävligt seg, inget humör alls för dt idag.
bara tråkiga lektioner, typ på hemkunskapen gjorde vi fisk, blää. elr ah vi gjorde ju inte fisken men ni fattar.
slutade kvart i tre som vanligt, och jag tog bussen hem till mamma.
sen hämtade pappa mig där tjugo över fyra typ.
typ data en stund och sen käka jag, kebaaaab(y).
hihi sen tränade jag och jina med killarna 95 asså.
ganska kul faktiskt.
träningen slutade sju, pappa kom och hämta mig, och nu har jag dushcat och suttit här ett tag.
asså, hur stavas dushca egentligen, jag skriver alltid olika, men tror aldrig jag har skrivit rätt asså..
aja. ngt jag lärt mig idag är att livet är för kort för att kunna vara ngn annan.
ska tänka lite mera på dt.
kyss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0