lördag & söndag.

hallåå bloggläsare.
jag vet att jag sa att det inte skulle komma inlägg förrän på måndag, men nu blir dt dt ändå.
sitter här hos pappa, ska hem till mamma sen igen, men ska på match sen så åkte hit före.
tänkte berätta lite om lördagen.
gbg hela dagen med mamma, magnus,edwin & jonathan.
åkte dit på morgonen. först typ nordstan lite. sen åkte vi till magnus, sara & ante.
så gick typ jag, mamma, sara & ante runt lite, och dem andra gick ngnstans.
sen lite senare gick vi till lars, evelina & vincent.
sen kom dem andra också, så gick vi till ngt café.
sen hem till lars, käkat lite, spelat gitarr, och vart med min favoriiitbebis, och snackat oså.
mysigt, vi åkte hem vid tio, så var hemma vid elva. dushade oså, sen tog jag dt bara lungt.
idag vaknade jag tidigt, för jonathan väckte mig. blää
mamma körde mig till pappa vid elva typ kanske, vet inte rikigtigt.
så jag har typ vart med matilda nu. fast nu sitter jag här.
taggar till matchen. rössö nudå. nu ska vi då fan visa att vi har blivit mkt bättre sen sist vi mötte dem.
bortamatch. samligen är halv tre, men matchen börjar inte förrän fem.
iaf, efter matchen åkte jag hem till mamma, så räkna inte med ngt inlägg ikv.
och jag skäms för jag har ätit tre chokladgodisar. blää
& jag saknar robin sjuuukt
iaf. puss

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha, bara tre ;o ?

2009-09-13 @ 13:21:12
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-09-14 @ 19:39:10
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: joanna

sv: tack, du har oxå fin blogg. lägga till varann på bloglovin? :)

2009-09-14 @ 20:35:32
URL: http://joannakauppi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0