jag hatar rubriker ;s.

hemma från träning, avslutade den med idioten.
jag är slut, och måste skaffa bättre kondition.


eftersom jag inte har ngt att göra ikväll ändå, tänkte jag passa på att sjunga lite.

och resten av veckan ser ut såhär då.
onsdag. lediga. drar till amanda i kungshamn, om hon bara kan svara mig;o
annars drar jag till carroo.

torsdag. skola, sen match i hamburgsund.

fredag. skola, sen hänger jag med robin hem.

lördag. är troligtvis med ngn, sen hemmamatch mot kungshamn.

söndag. är nog med ngn, sen bff.


& btw jag ska göra om min blogg, tips? :)

Kommentarer
Postat av: isa

sv: tack din med :)

2009-09-15 @ 20:39:01
URL: http://isaponturo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0