jag älskar robin.

älskling, du fattar inte vad jag saknat dig.
hela du är underbar & allt med dig är underbart.
jag skiter verkligen i vad alla säger om mig nu.
kalla mig player, kalla mig hora, kalla mig vafan ni vill.
men dt är robin jag älskar.
älskling du är bäst.
så fort jag inte är med dig, saknar jag dig.
önska att jag kunde vara med dig hela tiden babe.
om jag fick bestämma hade dt vart så.
jag skriver detta för att du ska förstå att jag verkligen älskar dig.
och att dt var ett misstag att lämna dig från första början, men dt kanske var bra att vi fick lite tid också.
hoppas att allt kmr funka bättre denna gången.
och vill attt du ska fatta att jag aldrig, aldrig kmr lämna dig igen.
jag vet redan att jag inte är den finaste, jag är inte den perfekta flickvännen, och jag är inte ngn bra människa.
men när jag är med dig, känner jag iaf mig värdefull, känner att jag betyder ngt.
du betyder sjukt mkt & jag älskar dig.
<3

Kommentarer
Postat av: Emil

Re: Tackar : ) Du har en soft blogg du med!

2009-09-15 @ 21:34:14
URL: http://emilxandersson.blogg.se/
Postat av: bella

sv: åh tack! ja självklart ska jag kolla runt lite!

2009-09-15 @ 21:57:50
URL: http://isabellakardell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket för kommentaren =) Och detsamma om din blogg den är jätte fin =) Går det bra att fråga hur du gjort din headers där bilerna på dig är spegel vända upp o ner ? hur har du gjort det?

2009-09-15 @ 22:35:51
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-09-16 @ 09:52:45
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0