hissa & dissa.





fotbollen.

älskar fotboll, även fast jag suger.

men det bästa är att laget har blivit så himla mkt bättre sen i våras. haha alla andra år ha vi typ kommit sist i allt.

men nu har vi kommit trea på en cup. och nu kom vi trea i serien.

så jävla gott !


videobloggar.

jag tycker det är sjukt kul att kolla andras videobloggar.

& dessutom ska jag faktiskt börja videoblogga själv.


min mobil.

haha jag hatar den egentligen. men jag har haft i över två och ett halvt år, och även fast jag kastat den i golvar & väggar, så har den faktiskt hållt. haha sony ericsson W910i i mitt ♥ !



bilddagboken.

seriöst, bdb har blivit skittråkigt.

asså, åh. tummen ner för det.


serien slut..

sista matchen var igår, gott att vi avslutade den med en seger iaf. 7-0.

men nu äre inga mera matcher. buhu ;(


mitt rum.

typ sjukt stökigt här, men åh, pallar inte städa -.-


förlåt att det är så tråkiga saker, men kmr inte på så mkt annat ;$





Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg:)

2009-09-20 @ 20:59:19
URL: http://jaaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0