HISSA & DISSA.

veckans hissa.

alla bloggläsare.
asså, dt är ju inte överdrivet många som läser bloggen, men ändå ganska så många.

för jag har inte direkt intressanta inlägg. men iaf vill jag hissa dem som läser min blogg, fortsätt så!

fotboll.
bland dt bästa i livet.

min nagelsbandkräm.
typ vaseline elr ngt hette märket.
den funkar ngt så otroligt bra.


veckans dissa.

osocialt folk på msn.
asså man måste ju inte vara social hela tiden.
men juuust nu, så är dt förfan inte en social jävel inne på msn.

när folk härmar min blogg.
nämner inte ngra namn.
och visst kan man komma på ideér från andras bloggar, men asså, just nu känns dt bara som att när man kmr på ngt bra hittar man dt typ nästa dag på ngn annans blogg. och vissa typ kopierar vad man skriver.
lite tråkigt, vad är meningen om man inte skriver inläggen själv lixom.

skolhelvetet.
jag orkar inte.
med så mkt annat smatidigt är skolan bara dt sista jag vill tänka på.
ush!

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: ååh tack så jätte mycket:) du är otroligt söt och du har jätte fin blogg du med:)



Du har också helt rätt i "Dissar" då du har skrivigt om skolan! det är verkligen ett helvete!!!



va jättegärna med i en frågestund som jag ska ha imorgon hela dagen från 07.00 - 21.00 då jag svarar på alla sedan :D

2009-09-14 @ 21:09:46
URL: http://sunshyne.blogg.se/
Postat av: mmautildah

fin blogg:9

2009-09-14 @ 21:20:19
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack ,detsamma :)

2009-09-15 @ 13:42:33
URL: http://www.oliviaolsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0