helg!

hej bloggen.
hemma nu, från skolan.
haha slutade tjugo i tolv idag.
men stanna kvar och var med folk.
först hade jag svenska, sen syslöjd, haha förlåt, men asså, hatar den lärarn ;s
haha, sista lektionen var då so. seg lektion.
sen käkade jag & carro. carro drog hem vid halv ett, haha för då kom hennes taxi.
minns inte riktigt vem jag var med sen, lina I think.
satt typ i cafét & jag ägde ut hege i fia med knuff (a)
sen typ satt jag, johan & sofia och spela gitarr. fast sen tog fia tvåbussen hem.
så satt vi typ där lite, väntade på att alla skulle sluta' minns typ ite mer änså, haha (a)
sen sluta typ robin och dem, så satt jag där med han& ngra en stund.
& sen kom bussarna'
nu sitter jag här & klockan är 16.04.
ska hem till mamma vid halv sex, sju typ.
så alla ska vara sociala på sms!
hihi kmr nog mer inlägg innan jag åker dit.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0