godmorgon!

hejsansvejsan.
förlåt att jag inte bloggade igår, men såg på film ist för datan ;$.
iallafall. fredag.
sjukt gott med helg asså. skolan tar död på mig.
hade bara tre lektioner igår, svenska, slöjd & so.
jag gilllar verkligen inte elisabet! min syslöjdlärare.
förlåt men något fel måste dt ju vara i huvudet på henne..
på so hade vi ngn skrivuppsats, om basnäringar. inte kul.
slutade tjugo i tolv, men jag fick stanna kvar ända tills kvart i tre. för jag skulle med robin hem.
och han sluta sent. iallafall stack caroline hem, för hennes taxi kom, och hon fick inte ändra, så hon var så gott som tvungen att åka med.
jag stanna kvar, och var med lite olika folk, av dem som var kvar.
sen följde jag med robin hem.
myste med han resten av dagen och kvällen.
ända jag kan säga är, jag älskar dig
sen hämta pappa mig. när jag kom hem såg jag och matilda på twilight, (stavning).
mysigt. sen gick jag och la mig.
som sagt, min fredag.

så nu äre då lördag. och jag vaknade.. vet inte ens när.
iallafall har jag och matilda nördat one tree hill.
och nu gör vi mat, elr ah hon gör, jag bore hjälpa till, men som dem flesta vet, är jag inte speciellt bra på dt..
iallafall, match snart.
sista matchen nu. mot kungshamn. tagggad elr vad?
fast dt kommer jag förmodligen inte vara när ag väl kommer dit, dt brukar vara så.
men spelar alla som i torsdags, så tror jag vi vinner ganska stort.
matchen är hemma, halv tre. alla kommer och kollar :)?
och samligen är halv två. och nu piper makararonerna, så nu ska vi äta.
dagens  outfit & fredan outfit kommer senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0