äntligen helg vaffan-

tjeniiispeniis.
soooft dag i skolan, skutade tjugo i tolv, fast bra som vi är stannar ju jag & carro i skolan till kvart i tre, för att alla anra ska sluta. hihi. sen gick jag & carro hem, fast jag till mig & hon till sig (a'.
oså typ åt , sen gick jag hem till carro.
haha som vanligt är vi såå roliga och gör ingenting typ, fast lika kul som alltid hade vi ändå ju. höhö
sen typ käka vi tacos. hih. & sen gick vi ner till centrum för att köpa godis, men så träffade vi typ julia,lina,hanna,amanda,nathalie. så vi stannade där en stund. så typ frank & burim och dem var där oxå, men vi var inte med dem.

sen typ vid åtta gick jag & carro hem till henne, för dt var typ kallt oså.

så typ nörda vi data, like always. (a

och åt oss feta på godiiiis. fast dt blev värsta äckligt tillslut så typ sluta med att ingen åt, (a.

sen gick jag hem i mörkret , när dt öööösregna. blä :(

& dagens kläder blev svarta leggins, typ klänning från gina tricot, och svart kofta.

och ah, ni ser ju bilden bitches.

och imorrn blire typ filmkväll och sen ska jag typ sova hos carro.

skojskoj.

aja, puss på dagen.

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0