vinceeeeeent (L'

sho snugginar.
vart hoh mami hela helgen.
lördag, gjorde jag ttyp inget ppå dagehn.
sen på kvällen så kom lars,evelina och sööta vincent , kusin på bilden.<3
mysmys.
seeg kväll. nördade typ första säsongen av oc. (y'.
söndag åkte vi typ t susanne & anki. sandra var nt hemma.
skojskoj där.
sen gick jag typ ut och sprang.
sen åkte vi upp t hedekas t kerstin.
och hälsade på putte, en katt som jag och mamma hittade ute för ngra år sen mitt ute i skogen.
en skitsöt liten kattunge. dt var dt då iaf. nu ör den stor och läskig :o.

måndag
gick ut och sprang på morgonen.
sen åkte jag t pappa. åt en macka typ.
sen skulle jag ta busse t robin.
men då träffa jjah hans mamma, haha så då fick jjah åka meh henne dit.
myyyyys hela dagen blev dt med den bästa :).
sen koom pappa och hämta mig typ vid åtta -.- .
jaja. nu sitter jag här & kl ähr typ 22.52.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0