hemsk dag -.-



torsdag:

vaknade 10, tänkte göra mig en macka och gå ut och sola.
så hör man regnet ösa ner utanför fönstret, jippie (y'.
somnade om, vaknade vid 11.
gick upp, gjorde mig frukost.
sen dega jag vid datorn i ngra timmar.
lyckkades faktiskt klä på mig där imellan.
sen skulle jag & matilda baka
så kom oskar också, och moa.
mina muffins blev faktiskt gaaanska så bra.
om nt ngn redan har ätit upp dem an ju ngn annan få dem ;d.
matildas första chokladkaka blev därimot nt jättelyckad.
men eftersom vi skulle haft den t moas kalas, fick hon göra en ny.
den andra hamnade därimot i moas face , ett antal gånger..
haha. sen chilla typ lite. och sen blev dt träning.
vi hade med tre killar från 96laget, eftersom dem bara var tre st.
sen skulle vi typ möta tjejerna 94-93.
först gick dt väl bra, men sen fick jag världens smäll från sandra i mål, vet nt riktigt hur dt gick till,
och dt låter antagligen mesigt att få sååå ont av en smäll bara , men måste slått i på ngt konstigt sätt,
för dt gjorde verkligen så sjukt ont, och eftersom jag är så dum så jag fortsätter spela, och försöker springa, och sen dessutom cyklar hem, kan jag tyvärr nt gå nu.
dessutom glömde jag käka innan träningen, så allt jag ätit var mackor vid 10, och en muffins.
var ju nt alls hungrig. sen fanns dt heller ingen mat när man kom hem, utan dt blev macka igen.
lite trött på jävla mackor faktiskt.
dessutom slog jag i både ryggen och bakhuvvet förrut.
hur nu detta gick t vet jag nt.
men dt hände iaf också på träningen.
nt världens bästa träning idag, men får hoppas på att benet blir bra t skadevi, just nu sitter dt och sticker i benet, har nog somnat -.- xd.
aja. händer antagligen inget mer ikväll. sätter väl på en film elr ngt, och går och lägger mig sen kanske.

dagens bästa: muffins.
dagens sämsta:
träning.
dagens person:
matilda.
dagens klädsel:
chinos, t-shirt.
dagens smink:
brunkräm.
dagens låt: melissa horn -
hanna.
dagens saknad:
robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0