sskolavslutningen 2009.


SOMMARLOV.
äntligen är skolhelvetet slut.

själva avslutningen var kanske nt den bästa.
dt ösregnade och vi var inne i en gympasal.
jag gjorde även bort mig för hela skolan, när jag skulle sjunga
sjöng soulmate med natasha biengfield , stavning*
blev katastrof.
hade ont i halsen, plus att jag var så nervös.
att blev bara skit. lät som en kratta, kunde nt hålla tonen elr ngnting.
gick mkt bättre när vi sjöng igenom allt när vi tränade dagen innan. är väl nt gjord för att stå och sjunga inför människor bara.. -.-
sen hann man typ nt vara ngt med sina kompisar heller.
skulle typ sitta inne i klassen innan vi gick t avslutningen, sen var vi tvugna att sutta klassvis.
sen kom ju bussarna direkt, så hann nt ens snacka med robin.

jag och caroline gick iaf hem t mig efteråt i regnet.
klänning och högklackat med skoskav.
en höjdare (y'

när vi kom hem var emelie & matilda här också.
jag & carro käka panpizza, sen chilla vi vid datorn och caroline somnade i min säng.
sen skulle jag egentligen sova hos carro , men hon hade typ feber, så dt blev nt så.
ska sova hos henne på måndag, så drar vi t torp också.


bilder från avslutningen finns på ffulasteh @ bdb-
typ allt för mig , puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0