<3

söndag.
blev med matilda & emelie.
hamnade även i brastad på ngt sätt.
kollade på när svarteborg, killar spelade match.
svarteborg vann med gud vet vad.
sen åkte vi t emelies pappa i kungshamn.
på kvällen var vi typ med julia också.
satt och spela finns i sjön, på en kiosk elr vad dt nu var.
vi är seriöst bäst.
sen åkte typ julia hem vid 11.
sen kolla vi på sex and the city elr va deb heter.
somna typ halv tre elr ngt.
sjukt bäst vare.

måndag.

haha emelies pappa väckte oss typ halv tio elr ngt.
så åt vi frukost, sen satte vi på en film , som var helt sjuk ;s, och gick och la oss igen.
sooooft.
sen gjorde vi oss typ iordning och sånt.
sen körde emelies pappa oss t torp.
där mötte vi carro.
så var vi där typ t fem.
emelies mamma skulle egentlgen hämta oss, men vi fick nt plats isf, så vi fick ta en buss t håby, där hämta emelies mamma oss och körde oss t dingle.
där var vi med turk,robin,zäta,tobbe.
så kollade vi på svarteborg-kungshamn. tjejerna 95 alltsåå.
svarteborg vann.
sen kom jeanette och hämta oss.
sen sov jag hos carro.
och vi gick typ och la oss tidigt och såg på film, tror tom att jag somnade tolv elr ngt (a'.

tisdag.
vaknade, typ ingen aning vilken tid (a'
gick upp hämtade frukost. sen gick vi ner och såg på film igen :).
sen gick jag hem typ halv ett elr ngt kan jag gissa på?
osså. jippie. ingen hemma, inga nyckklar- utelåst.
ringde pappa, så kom han och låste upp.
sen dusha jag,
sen gick jag ut och sola, men då kom dt bara massa moln, sen kom dt massa sånna där bygggubbar, så då orka jag nt ligga där längre.
så nu sitter jag typ hhär, och funderar på att äta ngt.
sen vettefan vad jag gör resten av dagen, ikväll ska jag iaf träna,

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0