ingen data ;(

tjjaaah.
vettefan nör jag blogga sist, men min data funkar nte så lånar typ moas nu.
lördan belv typ t att dra mig t ikea meh pappa,jeanette & moa, var där typ hela dagen, torp lite snabbt oxå.
sen när jag kom hem , satte vi upp nya fåtöljen :). sen drog jag mig t lizette. sjukt skojj kväll §
söndan vakna typ tio. vi käka ttyp frukost, data, och ffixa oss, och allt sånt där.´'
sen vandra vi t station, tog tåget t dingle cityyyyyyyyyy.
vid typ 1 var vi hos robin, som typ sov. haha. sen var vi tytp där. så kom zäta & turk också.
var nte där så länge, tåg tåget hem vid halv fyra.
hem och käka.
nu sitter jag här meh matilda :)
träffas imorrn ngn? (:
puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0