ttisdag.

 

tjahtjah.
typ nte gjort ngnting idag.
vaknadee typ halv tio elr ngt?
gick upp åt frukost och allt dt vanliga. typ dusha oså.
sen typ data en stund meh matilda oså.
sen kom typ lotta, så vi typ laga mat och sånt.
sen skulle jag träffa lizette. och lotta,moa&matilda skulle oxå ner t centrum så jag gick meh dem.
sen gjorde vi hemliga buisness, elr hur fan dt stavas. haha.
sen skulle hon typ hem och låsa upp för ngn elgrejj, men haha. var väl ngn halvtimma försen.
iaf gick jag typ hem, typ kolla tv meh lotta, moa&matilda. sen drog lotta hem efter en stund.
jag & matilda typ chilla framför tvn t fem elr ngt kanske.
haha ingen aning. ah typ nte gjort ngt mer.
klockan är 20.28 och nu sitter jag ju här såe.
imorn blire förmodligen torp meh idabbaby.
aja. kyss påer, ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0