shululu bejb.



typ ignorera bilden, för mitt hår är ah.. ingen kommentar ;$.
äre iaf hos jonas nue. ser på ngn konstig film, typ strike elr ngt.
iaf har jag nte gjort ett skit varken idag elr igår. dt typ suger. men alla är typ borta elr gör ngt.
skulle egentligen dratt t dingle och träffa folk, men dt blev nte så. iimmorrn maybee.
och nu har jjag typ bestäämt mig, jag skiter i vad alla andra tkr om mig, dem som  nte glr mig behöver nte göra dt,
men jag tänker vara den jag är, & göra dt jag vill. nästan iaf ^^
ska typ försöka få upp mitt självförtroende. hihi'
och förrästen äre bestämt nue. jag,bella johannesson & joakim lekting , stava nog lite fel där men ah ;$, vi ska iaf
spela in en låt i en studio i högsäter, håller på med texten nue. alla tre ska sjunga, och jocke ska typ spela gitarr tror jag.
sjukt skoj blire :).

och jag längtar veeeerklligen t min data funkar igen, om den nue kmr, äre på jonas data nue. och han ska typ fixa min data, men han måste tydligen skuva isär den och skit ;(. min stackars data ;(.
jaja. nu ska jag typ försöka se på denna filmen. 'puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0