onsdag,

helllu'
vaka typ halv tio idag meh. gick upp, käka frukost. dussha. datan&gjorde iordning mig.
typ kvart i tolv gick jag t station och mötte ida, så tog vi bussen in t torp.
dagens köp blev en vit tunika för 149 kr och jeansshort  för 199 kr från gina tricot. och mascara från hm.
köpte nte så mkt, men hade nte meh så mkt pengar med mig. nöjd.
åt på mcdonalds oså.
tog bussen hem kvart över tre eftersom ingen av oss hade ngra pengar kvar.
hemma vid fyra elr ngt. tittade typ på tv t sex elr ngt. sen gjorde jag & matilda köttförsås (y'.
sen typ käka, åå sen typ städa. & nu sitter jag här & klockan är 21.56.
immorrn kmr lina t mdal. längtar.
nnu ska jag typ fortsätta nörda data fast min data typ blev överdrivet seg just nue. så kyss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0