misstag i massor.

förstörd dag typ.
sitter här och klockan äre 15.58
ont i ögonlocken så mkt jag gråtit.
detta sommarlovet suger. och jag gör dt inget annat än värre.
alla misstag, dt blir för mkt. och då snackar vi nte ett misstag. då snackar vi misstag i massor.
mendt visa sig att jag nte är den ändå som har gjort misstag. och nu har jag typ världens svåraste val framför mig.
ingen aning om hur dt kmr bli. men antagligen kmr dt bli ännu ett misstag.
vet att jag redan har sagt ja t att gå vidare.. men jag tänker fortfarande på dt.
vet verkligen nte vad jag vill just nu. jag glr dig verkligen dt gör jag. jag älskar dig till och med.
men jag vet nte om jag kan lita å dig, och du har all rätt i världen att nte lita på mig med. dt förstår jag.
men detta blir bara svårare och svårare.
nte tala på allt annat som hänt i sommar'
och förlåt t alla jag sårat i sommar. jag äre ett vandrande bevis på att man faktiskt kan vara värdelös.
försöker komma på ngt man kan göra resten av dagen. för nu sitter jag här och tänker på hur mkt mitt liv suger så blir dt antagligen bara värre.
men ibland önska jag att dt fanns en stängav knapp t livet, elr typ som på en data.
vänteläge . stäng av . starta om.
skulle vara ganska mkt enklare.

Kommentarer
Postat av: din älskling

finns alltid för dig.

2009-07-10 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0