kuuuuuungshamn todayy.

hellluuu'
vaknade typ tio idag, åt frukost och dushade och fixa mig och allt.
sen tog jag bussen t kungshamn 12.35 elr ngt.
träffade bella, sen mötte vi jocke.
sjukt kul dag. och jocke du sjunger underbart bra.
tog bussen hem vid tjugo över sju.
och givetvis skulle dt ju börja regna just när vi skulle gå från jocke t bussen -.- ,
höll typ på att missa den, men jockes mamma körde förbi, så vi fick åka med henne.
äre iaf hemma nue & kl äre 20.53
och förästen fick jag just reda på att jag kanske ska åka med hambursgsund t suncup.
ska ba få mamma att säga ja, för dt äre den veckan som jag skulle vara med henne -.- .
jaja, kan jue nte mer än att hoppas.
iaf. tack för dagen.

puss

Kommentarer
Postat av: Louise

dagens fråga i bloggen, rätt svar får en länkning!!!

PASSA PÅ :-D

2009-07-23 @ 14:13:25
URL: http://hhannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0