korv

hejjjj'
kl. är 08.39 och jag är vaken :o. för ngn jävla dolt nummer ringde och dampa i telefon lixx -.- sen när jag försökte somna om vare ngn jävla fågel som höll på, så jag lixx hamna här , och tänkte berätta lite om lördan.
skitskoj dag assoe. gick jocke typ halv tolv elr ngt, och väckte han (a, så typ gick vi t centrum & han åt oså, haha sen gick vi t mormor för att hämta en tröjja, och sen gick vi hem hit , och jag sa hejdå t matilda. som ska t turkiet, fuskit , men ah ;o.
jaja. hade bra & och bada&sola för mig massa gumman. så var vi typ hos han på kvällenoch myste och kolla på tv :).
hemma elva, data& telefon resten av kvällen,jättebra dag. jag älskar dej :).
och nnuuu- äre klockan 08.43 och jag ska nog dusha elr ngt, sen frukost och sen drar jag mig t jocke.
och så vet jag nte om jag åker t mamma idag elr imorrn, men ifall jag åker dit imorrn, så kmr kanske ngt inlägg ikväll.
oså, måste jag pcka för cupen också innan jag drar t mamma -.-.
iaf nästa vecka blir väl typ.
måndag-träna med hambrugsund.
tisdag-typ inget, vara hemma hos mamma.
onsdag-träna med hamburgsund.
torsdag- söndag- suncup med hamburgsund.

iaf, ha dt bra.

puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0