karlstad here I come :)

hejjj'
torsdag nu då , dt betyder att jag ska snart ska dra mig t karlstad med tjejerna i hamburgsund & ellen då :).
ganska pinsamt egentligen för jag känner nte ens hälften av laget där -.- , oså fattar jag nte vrf dem fråga mig för jag suger på fotboll men ändå :).
iaf kmr hanna och dem ch hämtar mig och ellen här vid fyra , dt ska bli fedt kul :).
och idag har jag och lotta städat nere på mif, haha fatta va kul vi hade, vi ska ställa upp i talang och dansa med golvmoppar ba för vi är bäst på dt. hihi ngn som är med eller (: ?
och nu regnar dt igen, härligt då...
jaja. nu har jag typ packat färdigt så nu ska jag nörda data typ t fyra , hihi :).

ha dt, puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0