hatar mdal.

JAG VILLL FLYTTA, JAG HATAR DETTA FITTSTÄLLET MED ALLT FITTFOLK.
assoe, helvete. pallar nte detta stället, denna jävla hålan, men allt folk som är helt jävla dumma i huvet.
ni kan ba dra åt helvete, asso alla som säger att ni är mina vänner och att ni finns och all jävla skit ni säger, jag menar nte alla då, men er jag menar fattar antagligen dt. asso omg, dra åt helvete bara.
och dt ni andra gjorde igår, ni vet antagligen också vilka ni är, asso moget. munkedal är fan nte normalt, alla säger att dt nte händer ngt här, men skit händer då fan hela tiden. ngt bra händer dåfan aldrig. jävla fitthåla. längtar somfan t jag kan flytta härifrån, från denna håla och alla idioter.
ni som tror ni är såjävla tuffa för ni ska döda folk och all, jävla omogna ungar.
bryr mig nte ett skit om er längre :), ska bara vänta på att tiden går t jag kan flytta härifrån.

Kommentarer
Postat av: Jocke L

Saknar deej!<3333

2009-07-30 @ 18:32:53
Postat av: Patricia

Jsg vet precis vad du menar men Jag är inte omtyckt utav ngn nästan men jag klarar mej ju

men jävla mkedal ÄR fan IDIOTISKT!

2009-08-01 @ 22:04:41
URL: http://pattiplutt.blogg.se/
Postat av: julia berndtsson

finns alltid babe (L)

2009-08-05 @ 00:46:28
URL: http://www.juliaberndtsson.blogspot.com
Postat av: hhannah , chearlekk@bdb (a) '

hhihi , jag viisste iitte att du bodde i muunkedal :$ '

2009-08-08 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0