freeedag.

tjeeeeenispeeeenis.
skojj dag, vaknade vid ingen aning, frukost & dusha. sen typ data lite, och typ dampa med matilda. sen käka jag flingor (a), och sen gick jag och mötte jocke :), så gick vi typ t stale, elr ah t lizette, oså kom johan också, så var vi typ där lite, sen gick vi t jocke. och han sjunger så himlaaaa underbart, !
var iaf typ där, och sen följde dem mig hem, och jag får nte gå ut på hela kvällen ;(. buhu.
jaja, tar igen dt imorrn (a).
nu sitter jag, moa & matilda och kollar på ngn film, typ batman tror jag, men ingen av oss kollar (a),
haha aja, puss på er'

Kommentarer
Postat av: tobbe

Hej.Tobbe tittar in=)Fin blogg, verkligen!!. Du får gärna besöka mig med!

2009-07-25 @ 13:30:35
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0