:'(

åååååh. vad jag bara gör fel.
back to hell.
fuck this shit.


jag gjorde ett val, nu tvekar jag på om dt var rätt?
fan asså. saknar dig, saknar oss.
saknar dem bra stunder vi hade, jagvet att det fanns en del dåliga stunder också.
så, jag trodde att allt skulle bli bättre utan dig, utan dem dåliga stunderna,
men.. som folk kanske märker? jag mår fan inte bättre ngnstans.
vet helt seriöst inte vad jag ska göra.
jag är förvirrad. jag vet inte ens vad jag ska göra själv, samtidigt som alla andra dränker mig med sina egna problem.
önska man bara kunde försvinna, elr typ vara en annan person.



Kommentarer
Postat av: Amanda

men du .. nått på tok? <33 finns alltid här för dig om vad som helst! <33333//amanda

2009-08-27 @ 11:17:07
Postat av: juuulia

miss youuu

2009-08-27 @ 19:21:04
URL: http://www.juliaberndtsson.blogspot.com
Postat av: eeemelie

Finns alltid , alltid älskling ! <3333

2009-08-27 @ 20:58:13
URL: http://annaeeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0