ttisdag, 14 augusti .


tjeeenispeeniis

dagen blev med ida t torp, haha egentligen skulle typ asmånga mer med , men ah dt blev lix nte så ^^
köpte typ inget iaf, försöker spara pengar så köpte ba ett hårband typ, och brunkräm.
skoj dag iaf, alltid lika skönt att prata med dig ida, kan verkligen snacka om allt.
jag älskar dig.
vi tog bussen hem kvart över tre I think, efter lite bussproblem, hihi (a).
allt blev bra tslut iaf. gick hem från station, tog dt lte lungt, och sen åkte jag,matilda&lotta t träjjniing.
härligt att komma igång med fotbollen igen, även fast jag gjorde dt förra veckan och på cupen oså, fast ändå jobbigt, har ont i halsen, och träningsverk, och typ ont i ryggen och allt, menmen, ba att stå ut för t helgen äre färgelanda cup. göööttt.
iaf var detta jobbigaste träningen på länge, antar att vi måste träna extra hårt för att komma i gång t helgen.
skoj blir dt iaf.
nuär klockan 22.52 och jag sitter här & tar dt lungt, och ah, tänker väl fortsätta med dt, så ha dt.
pusss'
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0