tredjeplats.


lite sura på bilden, för förlusten mot svarteborg. men glöm nte att vi vinner på lördag :).
åkte från munkedal vid 9. hade match ngn gång vid 10, mot herrestad.
nu vare typ vinna elr försvinna, men vi vann med 1-0. shiiiit vad glada vi blev.
sen hade vi semifinal mot svarteborg, förlora.. menmen, trea av tolv lag, är ju faktiskt inte heller så dåligt?
nu ska vi iaf vinna serien ist.
efter matchen mot svarteborg åkte vi och kolla på flickor 98 - 99 tror jag dt är, moa och dem iaf.
dem vann hela skiten. 3-0 i finalen, fast vi kollade bara i första halvlek, för sen åkte vi och kolla på finalen mella svarteborg & arvika, svarteborg vann med 1-0.
så typ grattis t vinsten (y.

nu sitter jag här, svinhungrig och klockan är 19.56.
imorrn ska jag iaf t kungshamn, träffa jocke,emelie, och tobbe tror jag :).
sen sover jag hos emelie. sen på tisdan blire träning, sen hem t mamma. stannar troligtvis där hela veckan. tyvärr.
men vene, kanske kmr ett inlägg imorrn, elr på tisdag också.
iaf. puss



Kommentarer
Postat av: Suss

nice blogg:)

2009-08-09 @ 20:25:24
URL: http://lgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan sötnos , säljer kläder på min blogg (:

billigt somfan , kika in värt att kolla på

2009-08-10 @ 10:24:45
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0