torsdag & jag är sur.

vaknade vid tio, svintrött. iaf åt frukost och så.
sen åkte vi t gårvik. & när jag & emelie skulle vara såppas duktiga att faktiskt bada. brände vi ss bådatvå typ hela benen.
haha härligt asså..
vi åkte iaf hem typ vid två elr ngt. så jag, matilda & emelie satt typ och gjorde ingenting, sen gjorde vi mat.
makaroner & korv. hihi
sen typ vid fyra så gick emelie hem. och typ vid fem åkte vi t träningen.
gick rätt bra, förutom att nya fotbollsskor verkligen är ett måste asså. så jävla små..
sen så fick vi typ matchstället och snacka om imorrn oså.
eftersom färgelanda ccup är imorrn t på söndag.
& egentlligen skulle jag sova med mamma & dem i husvagnen. men edwin ska tydligen nte spela, så då ska dem nte dit. så dt blev inget med dt, missar discot också :/.
sen har jag också precis fått reda på att mamma och pappa redan har bestämt att jag ska vara hos mamma hela nästa vecka, asså helvete. lixom nu man typ känner att man måste träffa alla, osså förstör dem allt för mig.
kmr säkert kunna träffa ngn ändå, men ah..
iaf på riktigt dåligt humör just nu.
nu är klockan 20.40 och jag har just käkat.
aja. ngn får gärna ringa och göra mig glad.?
0706083962 (mp).

puuss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0