tkr ni kan ta er tid att läsa.

det är försent, jag kan nte göra dt ogjort. men även om jag kunnat, hade jag inte gjort det.
för detta är mitt liv, mina val & mina misstag. men detta är inget misstag. för för en gångs skull,
jag är lycklig. vad ni än säger, visst dt känns, klart dt känns som fan. helt plötsligt är man en player, en hora och allt möjligt har man hört dem sista dagarna, bara för att jag gör vad som känns rätt. det är ganska jobbigt..
tänk dig att du hittar den du känner dig helt lycklig med, helt utantvivel, du känner att du vill vara med honom resten av livet. men alla, verkligen alla, med ngt undantag vill bara att dt ska ta slut mellan er, dem förstör, tar i våld, skitsnack, allt möjligt. trycker ner mig som in i helvete. ni gör mig så svag. men den här gången tänker jag inte bara ge upp.
jag tänker skita i vad nni tkr, för nu har ni visat, ni bryr er egentligen inte ett piss om mig, även fast många av er har sagt det. ni har tydligt visat att ni inte bryr er om mig mer. dt var lixom bara när jag var med "rätt" kille som jag dög.
men ni får tycka vad ni vill. men håll dt för er själva, snälla.
men nu går jag vidare. & jag bryr mig inte om er längre.
jag älskar joachim lekting. ingen kan ändra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0