tidsfördriv.

Jag har insett att min senaste kyss: var med en underbaraste
Jag pratar: typ hela tiden
Jag avskyr när folk: är faalska
Min bästa vän är: borta
Min första vän heter: minns nte,
Kärlek är: lite upp & ner, men just nu kan jag nte klaga.
När jag borstar tänderna: så bortstar ja tänderna?
När jag lagar mat: vill folk nte äta maten.
Jag tänder på: joachim (a)?
Jag är rädd för: jag vene
Den värsta känslan är: att förlora den jag älskar.
Den bästa känslan är: my baby
Jag är bäst på: allt?
Jag är sämst på: haha, allt.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en skalbagge?
Min mobiltelefon är: två år gammal
När jag vaknar på morgonen: så somnar jag om
Just nu tänker jag på att: dem hära frågorna nte ar kul
Bebisar är: söta. & jobbiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0