svaaaaren.

hur gammal är du?

14.

är du oskuld?

nej.

hur mycket väger du?

ärligt talat minns jag inte, kmr inte riktigt ihåg vad normalt var, men dt var lite mindre än dt iaf.

hur lång är du?

ingen aning faktiskt (a).

kommer du ursprungligen från sverige? :)

yees. min mamma är typ adopterad,, så jag antar dt (a).


tack :) varför kladdar du alltid över ditt ansikte? :) jag tycker att det känns väldigt onödigt för du ser ju inte dålig ut! :)

åh, tack :).
jadu, bra fråga. nej jag vet inte, jag blir väl inte nöjd med bilderna helt enkelt.. :)

vad fick dej att börja blogga?

jag vet faktiskt inte, dt var väl att kompisar hade det också, och tänkte väl att dt vill jag också ha, när jag läste deras bloggar :)

hur kul e de att blogga från skala 1-10?

10, helt klart. jag älskar att blogga. även fast det kanske inte är så många som läser bloggen, så är dt så sköntatt änna få skriva av sig, om ni fattar.

när börja du blogga?

jag minns faktiskt inte, ngn gång i juni tror jag.

 va e dt bästa med att blogga? :)

att jag inte behöver tänka på vad alla andra tycker om dt jag skriver, för det är mn blogg, och där skriver jag det jag tänker,
gillar dem det inte, behöver dem inte läs. upp till dem. och sen är det skönt att man på ngt sätt får skriva av sig. jag mår heölt enkelt bättre av att blogga.

var handlar du mest kläder?


väldigt olika faktiskt. men jag antar att det är gina tricot.

vad använder du för smink :)?

hm. lite olika, jag använder alltid brunkräm & mascara. men ibland har jag kajal, eyeliner,ögonskugga & rouge och sånt. :)

är du duktig på att designa bloggar?

enkelt svar. nej

Vad är det konstigaste du gjort?

haha ojj. jag har nog gjort mkt konstiga saker i mitt liv. hm jävligt svår fråga faktiskt. och lite svårt att svara för jag har lite bråttom (a).. men jag kan säga att jag har gjort mkt konstigt i mitt liv, och det mesta är inte ens värt att nämna här (a).

 Vad är din värsta resp. bästa egenskap?

hm.. egenskap? värsta är väl typ.. jag vene, vad är egenskap egentligen?
jag har ganska lätt att bli ledsen , sårad, & ta illa upp , jag  brukar inte visa det, brukar dölja dt med förvirrade leenden, och skratt, men dt måste väl vara en egenskap..?

bästa egenskap, frågade jag faktiskt en kompis, han sa att man alltid kunde lita på mig.
och ja, dt kan man ju faktiskt. jag håller hemligheter, och berättar inte sånt jag inte ska berätta, sen tror jag att det är ganska enkelt att prata med mig också, iaf för dem som känner mig.

Vilka bloggar läser du ? ;D

hm. jag läser faktiskt bara kompisars bloggar mest.


det var fler frågor egentligen, men dem flesta andra var likadana, så tog bara alla frågor en gång.

nu ska jag dusha, pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

de e bra me mig me :)

gör dudå?

2009-08-20 @ 15:41:05
URL: http://emmyandersson.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Hallå girl! Spana gärna in vårat band shadow of the room som precis släppt våran första låt! 2 till kommer upp inom kort tillsammans med en demo som går att köpa :)

> http://myspace.com/shadowoftheroom



/the singer :*

2009-08-20 @ 15:52:48
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka är dina allra bästavänner????:):)

2009-08-26 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0