SUN CUP.



hemma igen nudå, från en sjukt rolig helg.
åkte upp på torsdagen med hanna & ellen.
första matchen var på fredagen, och dt var en av dem värsta jag ngnsin spelat.
dt verkligen ööste ner regn. assså dt var hemskt, man kunde nte se. och dt var svinkallt,
blev iaf 1-1. sen fick vi ju nte åka hem efter heller, för nästa match, så jag vet nte hur länge vi fick sitta i tältet.
men vi frös som in i helvete. tror aldrig i mitt liv jag frysit som då.
nästa match blevlera ist för regn. hela planen för brun. och jag skojar nte. dt var ett tjockt lager med lera över hela planen.
egentligen skulle jag nte spelat den matchen heller, för jag mådde piss, jag satt ned tre filtar och en stor tjock jag runt mig, men sen fick jag gå in ändå, och då blev dt bara kul. man kan ju nte kalla dt fotboll, men ändå :).
förlora med 1-0.
första matchen på lördagen minns jag nte när den var men vi gick upp typ sju I think. segt.
lermatcher denna dagen också, förlora däremot båda två.
söndagen gick lite bättre.
gick upp sex, hade första matchen nio. vann med 1-0.
gick vidare t final i d-slutspel. vann på straffar.
hääärligt :).
sen vare hemmåt. & vi har även sjungt karaoke, hela laget.
haha dt roliga är att när vi börja sjunga, så gick alla i publiken elr vad man säger. haha så jävla fail.
och jag överdriver nte heller. den ända som sattt kvar när vi var färdiga var bella, hon var sjuk så hon kunde nte sjunga. haha. tkr däremot synd om dem som skullle sjunga efter oss, när vi fick iväg publiken , hahhaha.
haft sjukt skoj iaf, orkar nte berätta mer än så.
nu är jag hemma, och ska sova riktigt länge imorrn.

och imorrn ska jag t kungshamn & sova hos emelie.längesen nu. ska bli sjukt skoj :):
puss på dt.

Kommentarer
Postat av: sara

skitsnygg blogg! :D

2009-08-02 @ 23:42:24
URL: http://ssarasstille.blogg.se/
Postat av: isabella

:D<3

2009-08-03 @ 16:33:26
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: isabella

tack sötnos =)<3

2009-08-03 @ 20:05:03
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0