JAG HAR MIN DATOR IGEN FUCKERS :D

ääääääntligen.
hihi jao. jag är superglad, för min dator är här, fattar ni elr? rakt framför mig , elr ah, där är ju skärmen, men ah, brevid mig dådå :d.
hihihi.
ao, denna helgen har man då vart hos mamma.
lars, evelina & kusinvincent var iaf där igår också , och jag har fått nya strängar på min gitarr, annars har jag inte gjort ett skit.
& idag har man då vart på jävla inventering på mannes, haha ingen är bätttre än mig & ida på att räkna varor.
måste nog säga förlåt till mannes för vårt beetende (a). *stavning.

och förövrigt så mår jag fortfarande skit, men nu ska jag då fan skita i allt, och gå vidare.'
ni som nu förstört allt detta för mig, jag antar att dt var dt som var tanken,
så kan bara säga grattis, ni lyckades.
menmen, dont care anymore.
nu ska jag njuta av min dator.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0