hissa & dissa.

eftersom alla andra har börjat med dt, så får väl jag också göra dt (a).

HISSA.

suncup med hamburgsund.
det var verkligen sjuuukt kul, & jag har träffat massa nya underbara människor :)

matilda.
måste hissa dig för att du är hemma igen från turkiet, har saknat dig §

jocke.
måste jag också hissa, för han är en underbar person som får mig att må bra. och bryr sig om mig.
jag älskar verkligen dig.



DISSA.

matilda.
måste tyvärr dissa dig oxå, för att du har blivit brunare än mig. dt är faktiskt fuskigt (a).

skitvädret.
detta jävla regnet har förstört hela sommaren, jag vill ha sol nu.

skolan.
bara två veckor t skolan börjar, känns som om dt har gått skitfort, snälla ge mig sol dem sista två veckorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0