HISS & DISS.

HISSA.

emelie strandman.
älsking, jag vet att du har det svårt just nu, precis som jag.
jag finns alltid för dig, & du finns alltid för mig. jag älskar verkligen dig.

bloggar.
älskar det, bara för jag har blivit värsta bloggnörden (a).
värsta bra när man har tråkigt, kan man bara läsa ngn annans blogg. puss på dt :)

nya chemat, stavning (a),
ganska så nöjd med dt nya chemat faktiskt, förutom tisdagen, den är huuur seg som helst, och måndagen är ganska så seg också, men annars äre fan bra :)

DISSA.

friluftsdag.
imorrn, onsdag - friluftsdag - blääää.
alla åttor ska grejja med ngn livräddnignsgrej. hur segt som helst.

min dator,
still not färdig .. ;(

min fking mobil.
haft den i typ två och ett halvt år nu, verkligen dags för en ny, allt som fattas är pengarna..

min plattång.
bläää på den.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej! tack så mycket :)

2009-08-26 @ 08:41:45
URL: http://aleexandrabe.blogg.se/
Postat av: fannii

fin blogg!:)

2009-08-26 @ 17:14:27
URL: http://ffanniideaguiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0