hej igen.

halllåå bloggläsare.
nte bloggat på hela veckan jagvet, men jag har vart hos mamma utan data. nästan nte överlevt, men, aja sitter ju här nu iaf.
men iaf i tisdags åkte jag t mamma, efter träningen.
sen onsdag minns jag nte vad jag gjorde. torsdag träna jag. fredag åkte vi t skövde, campa typ där hela helgen,
kändes lite konstigt att vara med mamma och dem andra, så länge, kännns lixom nte som man passar in där.
kan typ nte tänka mig att jag bott där typ hela mitt liv..
är typ helt olik dem andra så dt blir värsta cp, jaja. iaf är jag hemma hos pappa nu.
och skolhelvetet börjar på onsdag. så jävla segt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du inte bloggar när du inte är hemma !?



visst är jag rolig :)?

2009-08-17 @ 19:40:58
Postat av: Anonym

hahahahahahahhahahhahahhhahhahaha nu ska jag sluta läsa din blogg för att du vill det :D

2009-08-17 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0