färgelanda, lördag.

mera bilder kmr imorrn.
åkte hemmifrån vid nio för att kolla på moas match också.
vår första match 13.40, mot kungsbacka, bästa laget.
dt blev 0-0. skitbra spelat tjejjer asså.
nästa match var 17.40, haha mot sämsta laget. och vi spela 0-0 där med. menmen, vi var trötta & dt var äckligt varmt.
iaf är vi vidare t a-slutspel nu, så jävla härligt. tror aldrig vi spelat såhär bra.
mminns inte när första matchen är imorrn, men ngt med 10 vare iaf.
nu har jag dushat & ätit, och ska försöka grejja lite mera med bloggen. fast dt är så tråkigt när jag inte har alla mina bilder.
seriöst, inte fått tbax min data än. buhu ;(.
längtar vidare.
puss

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv; tack! din med :)

2009-08-08 @ 21:32:18
URL: http://innervision.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0