lääääääs?

förlåt för allt jag gör typ är att klaga på mitt liv.
men dt är alltid ngt, dt är väl så alla känner ibland, bara dt att känslan aldrig försvinner för mig..
är jag glad håller dt nte längre än 5 min, för sen händer ngt annat, äckligt jobbigt.
& just nu.. aldrig känt mig såhär överiven, vad händer med allt, men alla, vad händer med oss?
ni som säger att ni alltid ska finnas, hallå vart tar alla vägen?
helvete assoe.

& ngt mer jag stör mig på.. är allt alla idioter säger, förlåt men. åååååh så störande,
nivet som typ, jag hatar verkligen henne, hon är falsk osåvidare, elr ska aldrig mera vara med den horan. elr allt sånt, och sen typ nästa dag, är man asbra kompis med henne elr hon, och bara låtsas man aldrg sagt dt.. åååh.
pekar nte ut ngra namn. och jag syftar nte ba på en person, syftar på många.

asso. jag mår så dåligt just nu, så jag kan nte annat en klaga, så sry..

& nu börjar snart skolan, tbx t helvete. och den här gången menar jag nte bara plugget, även fast dt kmr bli jobbigt som in i helvete, men ngt jag nte vill tbx t är allt skitsnack, visst dt finns ju på lovet också, i know, varje dag.
men nu behöver man iaf nte höra dt varje dag, som i skolan-
fan asså, kul att gå i en klass, där hela jävla högen tkr man är fjortis. trodde nte folk sa dt om mig längre,
för fjortisgrejjen, den har jag seriöst lagt ner med. folk fattar bara lite trögt, men tydligen hålller folk fortfarande på.
dessutom, orkar jag nte gå tbx dit. alla som påminner om hur man vart, vilka misstag man har gjort.
jag pallart nte. och jag försöker bli en bättre person, men lätt när alla alltid ska hålla på och dra ner mig,
dränka mig med dåliga minnen, och misstag jag har gjort. och säga hur dålig jag är,
ni är då fan nte så mkt bättre själva. alla går runt och tror att man är ngt. fast alla, egentligen snackar skit bakom ryggen.
hatar denna skolan. denna hålan, och allt & alla som finns här, nästan.
alla vet alltid allt, händer ngt, räcker dt med ngn timma, sen får man höra dt av ngn annnan man kanske nte ens brukar snacka med.
asså, seriöst, ingen fattar säkert vad jag snackar om, elr så gör ni väl dt. '
men dt finns så himla mkt härjag stör mig på. jag vill bara bort . bort från allt, bort från er.
ni bara förstör. ni gör så jag nte vågar vara mig själv.
fan ta er.

ngt bra är iaf att jag har min joachim, fast jag har nte träffat han sen i tisdags. så dt dåliga är att jag saknar honom så otroligt..
jaja. dem som läste allt kanske kan få en kram elr ngt. fast förmodligen ingen som vil dt helller.



Kommentarer
Postat av: meliie

Hej, har frågestund i bloggen just nu, kika gärna in & släng dit en fråga :D

2009-08-16 @ 22:49:22
URL: http://mmeliiie.blogg.se/
Postat av: caroline

natahalie, jag saknar dig verkligen!

vad har hänt mellan oss?

2009-08-17 @ 13:25:57
URL: http://ccarruuu.blogspot.com
Postat av: veronicaeriksson.

jätte fin blogg (:

allt bra?

2009-08-17 @ 16:28:30
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0