dagens outfit.



stod upp halv sju. ush vad jobbigt med skola asså.
idag ska jag fan gå och lägga mig tidigt.
dagens kläder blev tröja från gina tricot, och jeansleggins från gina också.
bussen till skolan. '
sen träffade man typ alla, många man typ inte träffat på ett tag.
iaf skulle jag och carro hitta vårt klassrum, men ah..
vi hitta ju inte direkt om man säger så.
men jag tror faktiskt inte att vi kom försent, men alla satt iaf där när vi hittade rätt. (y).
satt och snackade oså, sen började alla lektioner 10.'
då hade vi idrott, fast ingen hade ombyte så dem andra spelade spökboll elr vare heter,
jag carro, och ngra mer tjejer i klassen gick typ promenad ist, till mannes & tbx.
efter skolan gjorde jag typ ingenting.
vart hos farmor lite.
och jag är sur. för alla andra åttor ska ta kort imorrn, men vi ska ta kort på fredag, efter vi har slutat ;s.
dessutom ska dt regna då :(.
suuuuuuuuuuuurt !
ngt att anteckna, jag saknar sönder min data, fast den är redan sönder , men ah ni fattar(a).
nu är klockan 20.48, och jag ska ty snart dusha.
men tänkte svara på era frågor först, så hold on, dt kmr snart :)
puss


Kommentarer
Postat av: Liijnnis

värsta söt är du! :)

2009-08-20 @ 13:35:13
URL: http://liijnnis.blogg.se/
Postat av: Liijnnis

var det du som frågade varför jag inte har bloglovin?

2009-08-20 @ 16:41:50
URL: http://liijnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0