dagens outfit.

förlåååt. för att jag täckte över mitt ansikte, igen. nämligen fått klagomål på detta, men jag gillade nte den bilden. men hade ingen annnan & nu har jag redan dushat & så..
dagens outfit blev iaf, adidasshorts från stadium & blått gina linne. enkelt, fult & tråkigt. typ som jag då (y).
hihi. idag har jag vart hemma, med matilda. grejjat lite med hårförlägning och sånt.  ska börja använda dt hela tiden nu typ.
okej, jagvet att man egentligen nte ska säga dt, men alla vet redan att jag har kort hår egentligen så (a).
sen var dt trääääjjning. alltid lika bäst. älskar verkliggen att träna, för dt är typ ända gången man nte tänker på allt annat, så sjukt skönt.
nu sitter jag här nydushad, och ätit för ett tag sen.
och pappa & jeanette har köpt ny bil. dem kom hem med den idag. meeeen, jag minns nte vad dt märket elr ah hette (a).
& imorrn börjar då skolan, helvete asså ;(.
och kläder imorrn vet jag nte heller. dt är så störande att dem säger att vi kmr ta kort bland dem tre första dagarna.
imorrn vet jag att dt nte blir, för då tar typ sexorna, och maybe sjuorna. ååh jag vene. men tror vi tar kort på torsdag och dt hoppas jag, för annars är min planering förstörd ;o.
& tack t er som ställt frågor i frågestund, svarar på dem imorrn, i hopp om att dt kmr lite fler, så läser ni detta utan att ha frågat, så går ner lite på sidan och ställ en fråga. hihi :)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0